FANDOM

Kloosterzande

Dit is een kasteel in kloosterzande, een van de vele in het dorp, als je er meer wilt zien kijk dan op de map die hieronder gezien zal worden

Enige activiteiten in het dorp staan hieronder:

KLOOSTERZANDE DIKKE BANDEN RACE 2016              OP ZONDAG MIDDAG 12 JUNI

octave@zeelandnet.nl  of 0114681525

Deelnemers (meisjes en jongens)  kunnen vanaf 13.00 uur inschrijven in café DE KASTANJE  Cloosterstraat 3 in Kloosterzande..De 1e 3 van iedere categorie krijgen een heuse beker en alle deelnemers een medaille..

Een ,,sportdorp” is een samenwerkingsverband van sportverenigingen en andere lokale partijen in een dorp en/of wijk. Samenwerking sportverenigingen vergroot leefbaarheid.

Het doel is om zoveel mogelijk inwoners vanuit hun eigen behoefte meer en vaker te laten sporten.

Het sportaanbod wordt vernieuwd, andere sportactiviteiten of- modules worden aangeboden in een bereikbare en geschikte omgeving en tegen een betaalbare prijs.

Drempels van lidmaatschap worden weggenomen en men kan flexibel sporten.

Inwoners raken verbonden en betrokken bij een Sportdorp. Actief meedoen is het sleutelwoord

Een sportdorp manager gaat het geheel begeleiden en na verloop van tijd ontstaat er een zelfvoorzieningsituatie.

Let wel, het samenwerkingsverband ,,Sportdorp” kan alleen bestaan door inzet van vrijwilligers en betrokkenen.

http://www.hulstvoorelkaar.nl/sport-en-bewegen/sportdorp-kloosterzande/

Keuredag georganiseerd door ,PROMOOT"

1 2

,,Promoot" heeft de organisatie van de ,,KEUREDAG" in Kloosterzande met verve doorstaan.

Meer dan 300 figuranten moesten aangekleed worden, ruim 20 notabelen gaven acte de precense, 22  ingespannen rijtuigen.etc..etc.

Star
Ssss
Max
Asdf